|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Travkänga
Absolut roligast”
Han passar på att berömma publiken i norr – och ge södra trav-Sverige en pik. – Här är det absolut roligast att köra lopp. Åker man till Jägersro exempelvis och kör lopp så kan det vara helt tomt på publikplats, säger Ove A och forsätter: – Jag ser verkligen fram emot att köra i helgen, när V75 vänder upp till Norrland och lite mindre banor så blir det en folkfest samt mycket bättre stämning. All heder till exempelvis Lutfi Kolgjini, som är en fantastiskt travtränare, men jag håller inte med honom om att man borde nedgradera delar av travet i Norrland. Jag tycker man borde vända uppåt i stället. Vi aktiva vill köra där det är stämning och publik och då tar Norrland hem priset utan tvekan. Källa/trav365
|
|
|
|
#2 |
|
Spoiler:
Lär ju inte hjälpa Ove A ett skvatt att V75 körs i Norrland, hans V75-statistik är katastrofalt oavsett bana!
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Finns väl inte så mkt annat att göra jakt, hembränt,trav
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Det är allt som behövs..
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sant, men statistiken har ju inget att göra med den "kängan" han delar ut till travpubliken.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abstruse (+1) |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Fina Redén hästar ♥
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nu är det ju inte publiksiffrorna som generar spel på övriga travsverige precis. Långben får tycka det är hur trevligt som helst, men faktum är ju att det är en sorglig soppa av hästar som återfinns i startlistorna varje gång det serveras V75 från Norrlandsbanorna. Samma gamla hästar varje gång, hälften av dom exporterade från söder där dom inte duger i konkurrensen längre. Antalet V75-dagar från norrlandsbanorna borde skäras ner med minst hälften till kommande år.
|
|
|
|
|
|
|
|